TERMS & CONDITIONS

These are the Dutch Terms & Conditions. A translation will follow soon.


Dit zijn onze algemene voorwaarden voor consumenten. Deze zijn, samen met de verwijzingen die ze bevatten, van toepassing op elke overeenkomst die wij, Pockies v.o.f. (hierna: Pockies)(KvK-nummer: 60745711), met jou (consument) sluiten. Ben je geen consument maar een bedrijf? Dan gelden de Algemene Voorwaarden B2B.

Mocht je vragen hebben, aarzel dan niet met ons contact op te nemen via klantenservice@pockies.com of per post: Pockies, Nieuwe Herengracht 95, 1011 RX Amsterdam. Je kan ons ook bereiken op telefoonnummer 06-21715581. Op Facebook kan je ons vinden op: facebook.com/pockies.

Wij hebben het recht deze algemene voorwaarden te wijzigen. Je stemt ermee in dat steeds de laatste versie van deze algemene voorwaarden op onze overeenkomst van toepassing zal zijn.

Artikel 1 – Producten
Wij verkopen boxershorts met zakken in diverse kleuren en patronen & Pockies cadeaukaarten.

Artikel 2 – Betalingen
De (totale) prijs (inclusief BTW) van de producten staat in onze webshop aangegeven. Je betaalt via onze online betaalservice; Mollie B.V.. Zij verzorgen de betaalservice voor Pockies. Bij een totaal bestelbedrag van €50,00 incl. BTW of minder zijn de verzendkosten (€2,95 per bestelling) voor je eigen rekening.

Artikel 3 – Leveringen
Wij leveren jouw product(en) af op het adres dat je bij de bestelling hebt opgegeven. Je kan het adres niet meer wijzigen als wij het (brievenbus-)pakket al hebben verzonden. Cycloon Post & PostNL verzorgen de distributie. Wanneer je meer dan 3 Pockies besteld, wordt je bestelling als pakket verzonden. Hiervoor krijg je van ons een track & trace code, waarmee je de bestelling kan volgen. Bij 1 of 2 Pockies ontvang je van onze geen track&trace code. Wij doen onze best om de bestelling zo snel mogelijk te leveren. We garanderen dat je de bestelling uiterlijk 5 dagen na bevestiging van de bestelling zal ontvangen. Lukt dit onverhoopt niet, dan kan je ons verzoeken om (a) het bedrag dat je voor het product betaald hebt meteen terug te storten, of (b) een vervangend product (van gelijke waarde) te sturen.

Artikel 4 – Retour
Je mag het product altijd binnen 14 dagen, nadat je het hebt ontvangen, terugsturen (het product moet nog verzegeld zijn). Dit kan je doen met het retourformulier (https://www.pockies.nl/retour) of door een e-mail te sturen naar retouren@pockies.com. Nadat je van ons een bevestiging hebt ontvangen, moet je het product binnen 14 dagen opsturen. Als wij het product hebben ontvangen, storten wij binnen 7 dagen het volledige aankoopbedrag terug. De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Tijdens de termijn die je hebt om te bedenken of je het product wilt houden, moet je zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Het product kan alleen worden teruggestuurd mits de verpakking van het product nog verzegeld is.

Artikel 5 – Aansprakelijkheid
Wij zijn niet aansprakelijk voor de schade die veroorzaakt is door gebruik van een product. Dit geldt niet als die schade is ontstaan door onze opzet, grove nalatigheid of bewuste roekeloosheid. Je recht op schadevergoeding zal in ieder geval maximaal het bedrag zijn van het bestelde en betaalde product.

Artikel 6 – Intellectuele eigendomsrechten
Alle intellectuele eigendomsrechten (zoals: auteursrechten, beeldmerken, woordmerken) op onze teksten, foto’s, beelden en andere materialen, zijn ons eigendom (of hebben wij in beheer met toestemming van de rechthebbende). Jouw gebruik mag hier geen inbreuk op maken.

Artikel 7 – Klachtenregeling
Als je een klacht hebt over de uitvoering van de overeenkomst, horen wij dat graag. Stuur je klacht dan zo snel mogelijk (en zo volledig mogelijk omschreven) naar klantenservice@pockies.com. Wij zullen je klacht zo snel mogelijk afhandelen, uiterlijk binnen vijf dagen nadat we je klacht hebben ontvangen. Als het langer duurt om de klacht af te wikkelen, ontvang je binnen twee dagen een bevestiging van je klacht en laten we weten wanneer we een inhoudelijk antwoord verwachten. Als we de klacht niet onderling kunnen oplossen, ontstaat er een geschil dat valt onder de geschillenregeling.

Artikel 8 – Geschillenregeling
Op deze algemene voorwaarden en de overeenkomsten die wij met je sluiten is het Nederlands recht van toepassing. In het geval van een geschil is de rechter te Noord-Holland bevoegd.